De deadline komt eraan. En dat betekent maar één ding: nu is het moment om je e-waste rapportage in orde te brengen. Nog niet gerapporteerd? Dan is dit je reminder.
30 juni is de uiterste datum om je e-waste rapport in te dienen. Wachten tot het laatste moment brengt risico’s met zich mee: ontbrekende gegevens, onnodige tijdsdruk of fouten die je liever vermijdt.
Door vandaag nog te rapporteren:
Goed nieuws: rapporteren hoeft geen complex of tijdrovend proces te zijn. Met de juiste informatie bij de hand ben je in enkele stappen klaar:
Geen omwegen, gewoon duidelijk en efficiënt.
Twijfel je ergens over? Geen probleem.
👉 Onze explainer video legt het stap voor stap uit
👉 Op de FAQ-pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen
Zo kan je zonder onzekerheden afronden.
De deadline wacht niet. Jij best ook niet.
⏳ Dien je rapport in vóór 30 juni
Klaar is klaar. En weer een verplichting van je lijst. ✔️