Home » Breken we opnieuw een record?

Breken we opnieuw een record?

LinkedIn
Share

Breken we opnieuw een record?

Vorig jaar rapporteerden Belgische bedrijven 41.493 ton afgedankte elektrische en elektronische apparaten (AEEA). Dat is zoveel als 1.000 bulldozers samen.

Die rapportage doen we om de e-waste in ons land correct te verwerken, te recycleren en te hergebruiken.

Heb jij jouw plicht al gedaan als
✅ Distributeur
✅ Inzamelaar
✅ Producent
✅ Verwerker
✅ of hergebruikcentrum?

Je hebt nog tot 30 juni. ⏰

Hoe je dit doet per sector vind je op beweee.be

Heb je na het lezen van dit artikel een beter beeld van wat er van je verwacht wordt en ben je actief binnen de (A)EEA-keten? Zet dan meteen de volgende stap en dien je rapportage eenvoudig in via de rapportagetool.
Start met rapporteren

Ter ondersteuning van:

Rapportage nog niet ingediend?
Start nu!